Miejskie Wodociągi  
 

, ,

Dla klienta
   

Podstawowe informacje - data zamieszczenia: 2019.05.22

podkreslenie

Biuro Obsługi Klienta
Do Biura Obsługi Klienta mogą Państwo zgłaszać się ze wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, które świadczy Spółka. Pracownicy biura pomogą Państwu w załatwieniu wszelkich formalności, a w szczególności w sprawach:
• przyłączenia nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej – stanowisko ds. Obsługi Klienta Działu Technicznego,
• zawierania umów, reklamacji rachunków wystawionych przez MWiK Spółka z o.o. i regulowania zaległych należności – stanowisko ds. Obsługi Klienta Działu Handlowego.

Kontakt telefoniczny z pracownikami Biura Obsługi Klienta pod numerem 41 266 12 00 #24149#.

Godziny pracy Biura Obsługi Klienta: od poniedziałku do piątku - 7.00 – 15.00.

Kontakt mailowy: biuro.mwik@ostrowiec.net.pl.

Punkt kasowy - Agencja Monetia prowadzony przez F.H.U. „BOR-POL” Piotr Borek, czynny poniedziałek – piątek w godz. 8.00-14.45 (możliwość opłacania gotówką i kartą).

   


 

- Aktualności

- Media

- Zarząd


 

- Regulacje
- Dokumenty
- Cennik usług pomocniczych
- Zgłaszanie awarii
- RODO

 

- Sprawozdania z analiz
- Akredytacja
- Badania laboratoryjne
- Komunikat

 

realizacja:
dwarazy.com

jednostkaWFOŚIGW